Här kommer mitt första inlägg på över ett år sen jag startade upp bloggen. Haha. Innan dess så hade jag denna domän fast på devote.se. Som tyvärr verkar ha blivit raderad. Vilket är synd då jag hade så mycket bilder och minnen där. 

Men nu är det bara på't igen. Så här kommer en kort presentation om mig och mina hundar. 



Jag - Sofie Edholm, 25 år. Bor och jobbar i Märsta. För tillfället som kassörska i en matvarubutik. Deltid. På min fritid så ägnar jag mig åt mina hundar, att skriva och planerar att börja plugga till våren. Här i bloggen så kommer ni att få följa mig och mina hundar, läsa om roliga, galna upplevelser på jobbet, se mitt hem och en titt på min garderob och framtida köp. 


Lloyd - min första border terrier som fyller 5 iår (vart tog tiden vägen!?). Vi har under åren hållit på mycket med utställningar med blandade resultat. Dels pga hans storlek då han är vad jag föredrar att kalla en "KungsBorder". Haha. Men då storleken är det enda vi har emot oss så tänkte jag ge det ett år till. Förutom det så har vi provat på en hel del annat, så som spår, agility och rallylydnad. I vardagen så blir det långpromenader och dogpaurkor. Eller hur det nu stavas. 


Cooper - Min andra border terrier som fyller 4 år iår. Med honom så har jag också kört en del utställning. Men inte lika många som med Lloyd. Trots bättre resultat. Storleken är till hans fördel då han är mindre och slankare än Lloyd. Haha. Genom åren så har vi också testat på en del saker. Men inte hittat något som vi har fastnat för. Men det ska det bli ändring på nu i år. 

Kommentera

Publiceras ej