Här kommer världens sötaste bild på Lloyd när han för första gången fick träffa en landsköldpadda (Sarah). Haha åh. Häromdagen så var det för exakt fyra år sedan. Man glömmer lätt bort att de har varit så små. Jag minns att Lloyd var väldigt fundersam över vad Sarah var för något. Han var rädd, men ändå modig som höll sig i närheten av henne och försökte få henne till att leka. Hon själv blev en anings irriterad över den skällande valpen, så då bestämde vi oss för att det var tillräckligt. 
 
För stunden så sitter jag och målar naglarna innan jobbet. Det känns som att det var år och dar sen jag sist gjorde det. Dessutom så tog jag äntligen tag i att sortera alla mina bilder på datorn. Dels för att få lite ordning men också för att lättare kunna skicka över alla bilder ifrån Prag till min bästa vän.


1 kommentarer

My

02 Feb 2016 10:38

Hittade hit när jag läste lite andra bloggar. Tycker det är trevligt att passa på att lämna en kommentar när man ändå varit in och läst och kikat på alla fina bilder! Hoppas du får en bra dag! Kram My
*Mamma
*SWB Ägare
*Träning/Tävling
*Hovslagare

Kommentera

Publiceras ej